Hari ni hari belajar Adobe Illustrator untuk aku.

Setakat ni aku dah agak "fasih" untuk menggunakan Adobe Illustrator (AI). Aku patut berterima kasih pada ebook "Adobe Illustrator CS3 Classroom in a Book" yang aku sebat kat torrent site. (ngeh2)

Sebelum ni aku tak pernah reti langsung guna AI ni, walaupun aku reti guna Adobe Photoshop, tapi bila aku try nak guna AI,terus jadi blur atau dengan bahasa yang lebih cantik bodo piang.

Aku belajar dengan Ebook tu je,setakat ni dah cover 3 chapters daripada 15 chapters. Ebook tu bukan dia suruh baca je,tapi korang bleh praktikkan dengan fail-fail latihan yang dia bagi.

Maybe nanti bleh la aku masukkan artwork-artwork aku dalam blog aku ni untuk kepuasan aku sendiri.

Maybe malam ni bleh habiskan,InsyaAllah. Sebenarnya, aku taknak buat entri ni untuk hari ni sebab aku ada entri yang lagi best. Tapi disebabkan tak sempat, korang baca la dulu entri ni. Esok kalau sempat,aku postkan entri pasal...jeng jeng jeng..hehe.

P/S: Kepada kawan-kawan yang nak jadi designer tu,bleh la datang "pau" ebook ni kat aku ataupun cari sendiri je kat tenet ni. Berbaloi-baloi~

Signature aku yang bergaya,

4 comments:

Paan Jr said...

Tai,
Aku nak
Tapi ko sikit pny dekat
Bpe mb?

Faeiz.com said...

kurang dari 3 mb. nanti aku upload kat mediafire eh?

Paan Jr said...

Hah?
3mb?
Cepat2!

Faeiz.com said...

Sorry-sorry. bukan 3MB la paan,tapi 300mb. huhu. kalau buang video pun 100mb. dem.

Post a Comment

Copyright © 2009 - Otaicon Blog - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template