Nana pecahkan rekod tertinggi Jangan Lupa Lirik

Tadi aku tengok cerita Jangan Lupa Lirik hanya sebab nak tengok minah ni (Aznil panggei dia Nana..) bleh dapat sejuta ke tak sebab yang pada episod minggu lepas,aku tengok performance Nana ni agak dasyat.

Tapi Nana tarik diri pada lagu berharga RM500,000 iaitu lagu bertajuk "Apa Nak Jadi?" . Honestly,lagu macam tu aku memang tak expect orang boleh hafal sebab dalam lagu tu ada berbelas-belas nama perempuan nak kena ingat. Fatimah la..Hawa la.. (Kalau mamat playboy bleh la ingat kot? yer lah,dah terbiasa banyak gelpren..haha)

Tahniah pada Nana sebab amik langkah bijak menarik diri dan bawak balik RM100,000 . (Aku dah puji ko ni,kalau ko terbaca entri aku ni,bleh la derma2 sket..hehe) Kalau dia tak tarik diri,bawak balik RM5000 jer la.


4 comments:

Faeiz.com said...

salute!

Nasrun said...

Memang sempoi dier ni... Dapat duit raya die kan..

Faeiz.com said...

duit raya apanya Nasrun? Duit hasil jual Durian Runtuh..

Unknown said...

Sorry dh bertahun baru terbaca..;) dh habis duit..tp now leh dgr single..hehe

Post a Comment

Copyright © 2009 - Otaicon Blog - is proudly powered by Blogger
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template